середа, 9 жовтня 2013 р.

Сходинки до розуміння

"Хто я? Який я?" - так називалась наша виховна година, де ми вчились будувати дружній колектив із наших маленьких долоньок


                                                 - Я веселий,
                                                 - Я швидкий.
                                                 - Впертий я.
                                                - А я прудкий.
                                                - Я завзята
                                                - Я проста.
                                                - Я спокійна.
                                                - Вміла я.
                                               5й Б ми всі разом -
                                               справи робимо гуртом!

                                                           Наш класний куточок

Немає коментарів:

Дописати коментар